Tuesday 28 August 2012

Testimoni product menurunkan berat badan


Nak tahu rahsia beliau? Beliau mengamalkan pengambilan suppliment yang betul.



Shaklee ESP:




Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.
    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


Lecithin


Lecithin adalah pengemulsi lemak (reduce from an oily substance to milky fluid). Dalam badan kita, lecithin hadir dalam hempedu yang dihasilkan dalam hati dan disimpan dalam gall bladder untuk membantu penghadaman. Lemak akan diserap oleh usus kecil. Lecithin ni mengekalkan asid lemak dari bercampur dengan molekul organik yg lain dalam hempedu.

Selain itu, lecithin ni dapat membakar lemak. Lemak yang dimakan akan masuk ke dalam hati dan dicernakan untuk dijadikan sebagai sumber tenaga untuk badan. Jika lemak ini tidak dipecahkan secara sempurna, lemak ini akan berkumpul dan akan jadi radikal bebas yg akan memusnahkan sel-sel hati. Kehadiran lecithin membantu lemak-lemak tadi dipecahkan dengan sempurna. (proses fat metabolism di dalam hati). Secara tidak lansung, dengan pengambilan lecithin, ia boleh membuang lemak di dalam badan.

Lecithin juga membantu lemak bertukar menjadi bentuk cecair (emulsify). Jadi, ia menghalang lemak-lemak ini melekat pada salur-salur darah dan membuatkan salur darah ini tersumbat. Jadi, lecithin sangat bermanfaat dalam membantu fungsi2 kardiovaskular dalam badan.

Kegunaan Lecithin

  1. Untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids).
  2. Memecah serta mencairkan lemak terutama kolestrol.
  3. Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL).
  4. Membantu kawal paras triglycerides.
  5. Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah.
  6. Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.


Herb Lax

Herb Lax sangat berkesan,ia merupakan kolon detox lembut dan pembersih usus. Ia mengandungi Sembilan herba dan disarankan diambil sebelum tidur dalam program diet anda.Ini kerana ia menolong menyingkirkan toxin dan racun dari dalam system badan kita. Jika ingin gunakan sebagai julap, ambil pada waktu malam dan jika anda ingin mengambilnya sebagai pencuci badan (body purifier ) ambil bersama hidangan anda.Kita tidak tahu makanan yang kita ambil akan bertukar menjadi nutrient ataupun toxin, oleh itu pengambilan Herb Lax boleh menyerap keburukkan dan kebaikan makanan yang diambil.Untuk mengelakkan badan dari tercemar oleh toxin-toxin dan racun-racun yang tidak berguna ini, pastikan usus kita bersih dan sihat. Kita perlu ingat semua penyakit berpunca dari usus yang tidak sihat.


 
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Setiap pembelian di http://mazuraimohamed.blogspot.com/ atau di http://www.facebook.com/MyLittleCuteShoppe, atau http://www.facebook.com/mazurai.mohamed , atau secara personal verbal or non verbal,anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual makan dan tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:
H/P: 012 301 3031 atau
Email: mazuraimohamed@gmail.com atau
http://www.facebook.com/MyLittleCuteShoppe

Lot of Love
Mazurai Mohamed
Shaklle Independent Distributor
ID : 882368

No comments:

Post a Comment