Sunday 15 July 2012

Selepas Melahirkan Aasyieqa

Assalamualaikum..
Hari ni saya nak kongsikan pengalaman selepas melahirkan si comel saya ni.Disebabkan perut yang amat beso,saya mengalami kesan regangan yang amat teruk.Perut yang sangat hitam dan kesan stretch marks yang amat teruk. Perumpamaan yang paling tepat ballon yang pam beso-beso pas tu dibuang angin..haaa..macam tu la terjadi kat perut saya.Tak dapat menerima kenyataan saya bila tgk perut saya.Ade juga la sapu Bio Oil tapi lambat la kesannya.Di takdirkan Allah saya terbace satu iklan pasal Supplement untuk Skin Care.Saya pun pm la hamba yang empunya iklan tu.Saya start makan supplement tu dalam sebulan,suami saya cakap muka saya nampak berseri sket.So saya order la lagi coz awal-awal tu saya cuma order trial pack je.Then sekarang dah nak masuk dua bulan kulit perut saya dah nampak lain.Semakin cerah.Bahagian lainpun nampak cerah gak terutama muka saya.
.
Ini la supplement yang saya ambil

 product Shaklee ni saya dah dengar lame tapi tak ambil pot pun.tapi macam mana ntah boleh tergerak hati nak cuba.Lagipun ramai yang guna product ni.Bace testimoni pun ramai yang berjaya settlekan masalah dieorang dengan menggunakan product ni.Apa yang penting,product ni dah lame dalam market.Kalau tak ok dah lame gulung tikar kot.

No comments:

Post a Comment