Monday 31 December 2012

Shaklee Advanced Joint Health Tablet




Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa akan datang. Samada anda menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.


Adakah anda selalu mengalami ketidakselesaan sendi seperti di bawah :


KESIHATAN SENDI.
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

SAKIT SENDI DAN KETIDAKSELESAAN
Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas.

Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar.


ADVANCED JOINT HEALTH TABLET mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%
Shaklee Advanced Joint Health Tablet memberikan manfaat kepada sendi- sendi sihat dalam tiga cara :
1)      Menyokong keselesaan Sendi
Ekstrak Boswellia : Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
Ekstrak Boswellia adalah gum resin daro pokok Boswellia Serrate. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi berkurun lamanya. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik ) yang berfungsi sebagai anti radang semulajadi. AKBA menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

2)      Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak Jagung : Membantu mengekalkan tulang rawan.
Ektrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lender bagi melicinkan sendi. Glukosamina juga ditemui dalam tendon dan ligament. Namun semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh semakin merosot. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan supplemen ekstrak jagung dapat menambahkan kelenturan, pergerakan bebas, dan menjadikan sendi lebih fleksibel. Dan lagi, kajian bertahun-tahun juga menyesorkan yang supplemen ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa panjang.

3)      Memelihara Tisu Penyambung yang Sihat.
Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C : nutrient penting dalam kesihatan sendi.                    
Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C membekalkan sokongan nutrient untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Shaklee Advanced Joint Health Tablet tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana tidak akan diserap dengan baik bila diambil secara oral(telan). Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan sulfat kondroitin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan baik jika diambil secra berasingan.
Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang nilai harian 100% Vitamin C, kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen. Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain didalam tubuh.

Siapakah yang memerlukan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yang mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannnya. 

Bulan January adalah bulan promo untuk Shaklee Advanced Joint Health.Tawaran harga yang memang berbaloi..Jom dapatkan sekarang.


Shaklee Advanced Joint Health Tablet dan OsteMatrix boleh diambil bersama pada satu masa.Lebih baik lagi jika digabungkan dengan Shaklee Collagen Powder dan VIVIX bagi mengoptimunkan Khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet.

Cadangan penambahan supplemen bagi mendapatkan hasil yang optimum.
1)      OsteMatrix
Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrix
 membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

2)      Vivix

Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix  mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

3)      Collagen Powder
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Untuk hasil yang terbaik, ambillah mengikut apa yang disarankan iaitu dua tablet sehari bagi setiap hidangan.

Apa kata pengguna..????jom bace
 



Untuk keterangan lanjut serta order boleh hubungi :
Mazurai Mohamed
Shaklee Independent Distributor
ID882368
0123013031
mazuraimohamed@gmail.com

No comments:

Post a Comment