Thursday 13 September 2012

TESTIMONI MEALSHAKES




Jom bace pengalaman Ummi Darwish yang menggunakan Shaklee Mealshakes bagi mengatasi masalah ‘Picky Eater’ si comel beliau.Seronok bace tau bila mengetauhi si comel dah sihat.
Syukur Alhamdulillah..
Jun 2012 - saya mula ambil Mealshake untuk darwish.masa tu berat darwish cuma 9.4kg. seawal umur dia setahun mmg itulah berat dia sehinggalah saya jumpa Shaklee. Darwish mengidap asma dan sgt senang terkena selsema, demam dan batuk sbb dia duk taska. sgt2 'picky eater'.. dan berat bdn yang sering dpt teguran dr doc n nurse.. 'berat tak cukup'.. hurm.. pening memikirkan mslh nie.

Now.. setelah hampir 3 bulan ambil Mealshake secara konsisten untuk darwish. Mealshake pertama dah abis pun. kali kedua sy ambil mealshakes,tiada lg demam, batuk dan selsema yg kerap.. sgt2 kuat mkn. kdg2 pilih jgk.. yang xsedap la. yang paling sy seronok, checkup hospital dia last tuesday aritu.. berat dia dah 10.3kg. sy tersenyum.. apa yang buat sy lg seronok, next appoinment.. doc ckp kalau keadaan dia 'terlebih' baik dr hari ini, dia xperlu ambil inhealer 2 kali sehari dah.. sekali sehari je. Yahoo!!! harap2 pasnie dia tak pyh pakai terus.. InsyaAllah.

Sy sgt yakin Shaklee mampu transform hidup sy sekeluarga.. Thanks a lot.

NAK TAHU YANG MANA SATU MEALSHAKES??INI DIA

KALAU NAK TAHU LEBIH LANJUT SILA LA PM SAYA YE

_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________

Ini lagi satu testimoni mealshakes.mesti baca

Siti Noriza
Alhamdulillah.... saya berpuashati dan bersyukur diketemukan dengan mealshake ni...memandangkn kedua-dua anak saya ada asma, saya cuba mencari alternatif lain ( selain dari kene makn ubat, dan anak-anak saya sgt payah nak makn ubat...)..saya terjumpa dgn mealshake ini....
saya cuba pada anak saya yg 2nd , umur dlm setahun 7 bulan..dr umur dia setahun 2 bln, saya dah beri dia mealshake...seminggu pertama, dia tiba2 batuk2 dan muntah2...tp muntah2 berkahak....saya tetap teruskn pemberian mealshake..masuk 3 minggu, dia mula ok...nmpk makin aktif...start hr tu, saya terus berikan mealshake pd anak saya....Alhamdulillah...dia jarang demam, selsema dan sakit...dan very amazing, kalau dia kene asma pun, dia still aktif..smpai doc pun kata, x yah lah tahan wad kak..aktif ni..he hehe/....dan of cosssss, selera makn dia menjadik-jadik...best sgt...apa yg kita masak, semua makan..akak dia pun sama...kalau tak, 2 2 anak saya ni, tiap-tiap bulan gi hospital utk amik neb... Alhamdulillah..w,pun agak mahal, tapi berbaloi2.....dan saya add on dgn OMega...tp x kasi hari-harilah..just akak dia je saya kasi hari-hari...utk kesihatan dan utk minda....dia sangat cerdik dan bercakap macam orang dewasa.... :)...cubalah...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
meh bace lagi satu testimoni
Malam ini saya nak share testimony seorang pengguna produk Shaklee, yang mana anak beliau terjatuh dan terluka.Alhamdullillah anak beliau sudah sembuh dengan penggunaan produk Shaklee.Jom kita baca apa kata beliau.

“Nak share testimoni anak..Saya beri anak minum mealshake dan vita c hari2..Yg best nya luka kat muka anak sy dalam masa 1 miggu dah sembuh sepenuhnya..

Kat gambar yang tarikh 6 sept 2012 tu sy bersihkn luka guna basic h..pastu sapu vita E shaklee kat tampat luka setiap hari sblm tdur..Mmg cepat luka tu kering..semua nya dengan SHAKLEE.
Mmg cepat luka tu sembuh..ms dia jatuh tu mmg sy bwa ank g klinik..takut kan..kalau ada effect dalaman..so far..alhamdulillah..MO kat klinik bagi Panadol,iodin dan vita c..sy cuma bagi panadol sekali je..yg lain tu sy tak guna.

APA YANG PUAN INI BAGI PADA ANAK BELIAU?

Meal Shakes
Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Chewable Vita-C 100 mg  

Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.  Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren.  Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate 

Tidak bertosik, Membersih secara Semulajadi
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang  terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.
Basic H ni merupakan pencuci biodegradable dan tidak bertoksik yang pertama dikeluarkan oleh Shaklee pada 1960.

                                                                                                                        

Vita-E Complex®
Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
 


Setiap pembelian di http://mazuraimohamed.blogspot.com/ atau di http://www.facebook.com/MyLittleCuteShoppe, atau http://www.facebook.com/mazurai.mohamed , atau secara personal verbal or non verbal,anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual makan dan tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:
H/P: 012 301 3031 atau
Email: mazuraimohamed@gmail.com atau
http://www.facebook.com/MyLittleCuteShoppe

Lot of Love
Mazurai Mohamed
Shaklee Independent Distributor
ID : 882368
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Sharinggg:
AlhamduLILLAH...syukur kepada ALLAH..anak saya Irfan yang suffering of asthma (sejak umur 5bulan), sejak dah consume Mealshakes dan Omega setahun dah ni..6 bulan pecah rekod tak amik neb langsung!! His paed was so surprise sebab before this every month amik neb, kdg2 2 minggu sekali amik neb dan Irfan ada history warded 2 kali in year 2010 sebab pneumonia. AlhamduLILLAH!! 6 MONTHS with NO NEB!! 
AlhamduLILLAH... berkat USAHA, DOA dan TAWAKAL pada ALLAH dan KONSISTEN dgn MEALSHAKES, OMEGA GUARD dan CHEWABLE VITAMIN C, finally Paed Irfan dah turunkan dose inhaler dari 2 kali sehari ke sekali sehari sahaja.. Irfan has been diagnosed chronic bronchitis (org tua-tua kata asthma) since 5months old.. dan Irfan kena pakai inhaler since then.. but now AlhamduLILLAH... KONSISTEN dan SABAR dengan vitamin-vitamin Shaklee dah setahun lebih ni, she is sooo impressed dengan POSITIVE IMPROVEMENT Irfan for this year.. NO NEB since Jan 2012.. pecah rekodd! :-))

No comments:

Post a Comment